MuziekFriek
Piepend lid
Daar ben ik weer!
Hoewel lid sinds maart 2003, nog nooit voorgesteld.
Ik ben een echte MuziekFriek! Gek van muziek in het geheel en van -uyteraerd- synthesizers. Ben met muziek opgegroeid van nuls af aan, al muziek luisterend en muziek makend. De niet al te grote woonkamer werd muzikaal omlijst door een Ibach piano, Hammond A3 orgel, citer, gitaar, banjo, blokfluit, Chinees trommeltje, pijporgelpijp en later ook nog door een Korg 01/Wfd (huiskamer's eerste synth). Dat beestje was het begin samen met later de Korg Trinity Pro en zorgde uiteindelijk voor de drang naar mijn eigen studio. Na heel veel in- en verkoop (erg vermoeiend soms) ben ik tot het volgende rijtje apparatuur gekomen. Ben benieuwd hoe lang dat stand houdt (toe nu toe reeds één jaar onveranderd)!
Een globaal lijstje van mijn synths en ander noodzakelijk kwaad:
- Korg Trinity Pro
- Korg Z1
- Korg TR-Rack
- Yamaha FS1R
- Alesis QSR
VERKOCHT
- Roland JP-8000
- Korg Triton
- Alesis QS7.1
- Alesis QS8.1
Effectapparatuur:
- TC Electronic FireworX
- Alesis Q20
VERKOCHT
- Alesis NanoCompressor
- TC Electronic Finalizer :confused:
Mixer:
- Behringer Eurorack MX 2004A
Mikes:
- Samson Q1 ×2
Opname-apparatuur:
- Tascam CD-RW700
Ik groet u allen en tot spreeks,
MuziekFriek
Hoewel lid sinds maart 2003, nog nooit voorgesteld.Ik ben een echte MuziekFriek! Gek van muziek in het geheel en van -uyteraerd- synthesizers. Ben met muziek opgegroeid van nuls af aan, al muziek luisterend en muziek makend. De niet al te grote woonkamer werd muzikaal omlijst door een Ibach piano, Hammond A3 orgel, citer, gitaar, banjo, blokfluit, Chinees trommeltje, pijporgelpijp en later ook nog door een Korg 01/Wfd (huiskamer's eerste synth). Dat beestje was het begin samen met later de Korg Trinity Pro en zorgde uiteindelijk voor de drang naar mijn eigen studio. Na heel veel in- en verkoop (erg vermoeiend soms) ben ik tot het volgende rijtje apparatuur gekomen. Ben benieuwd hoe lang dat stand houdt (toe nu toe reeds één jaar onveranderd)!
Een globaal lijstje van mijn synths en ander noodzakelijk kwaad:
- Korg Trinity Pro

- Korg Z1

- Korg TR-Rack
- Yamaha FS1R
- Alesis QSR
VERKOCHT
- Roland JP-8000

- Korg Triton
- Alesis QS7.1
- Alesis QS8.1
Effectapparatuur: