• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TeKoop Behringer DDX3216/Nordlead?Prophency

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sonja

Nieuwkomer
Hoi, wegens ruimte gebrek in de studio en aanschaf nieuwe mixer biedt ik het volgende met pijn in mijn hart voor verkoop aan

Behringer DDX3216 digital mixer met ADT1616 ADAT interface, altijd in rook vrije studio gebruikt prijs € 695, -

Clavia Nordlead 1 VirtuaAnalog syntheziser (KEYS) in zeer goede staat(1krasje op de bovenkant) prijs € 395, -

Korg Prophency in zeer goede staat weet niet wat de richt prijs hier voor is de doe eventueel een goed bod richt prijs € 250, -

Ik sta altijd open voor een goed bod, spullen kunnen worden vertuurd onder rembours(verzend kosten voor jouw rekening) of afte halen bij mij thuis.

;)

Re: TeKoop Behringer DDX3216/Nordlead?Prophency

Origineel geplaatst door Sonja
Hoi, wegens ruimte gebrek in de studio en aanschaf nieuwe mixer biedt ik het volgende met pijn in mijn hart voor verkoop aan

Behringer DDX3216 digital mixer met ADT1616 ADAT interface, altijd in rook vrije studio gebruikt prijs € 695, -

Clavia Nordlead 1 VirtuaAnalog syntheziser (KEYS) in zeer goede staat(1krasje op de bovenkant) prijs € 395, -

Korg Prophency in zeer goede staat weet niet wat de richt prijs hier voor is de doe eventueel een goed bod richt prijs € 250, -

Ik sta altijd open voor een goed bod, spullen kunnen worden vertuurd onder rembours(verzend kosten voor jouw rekening) of afte halen bij mij thuis.

de zijn verkocht

;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back