• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Primeur op Synthforum! veiling Suzuki SX-500 (Siel EX-80)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OnAcid

Slager van Schiedam
Analoge synth voor een prikkie kopen?

De komende dagen verlaag ik telkens de prijs voor deze synth (om de paar uur).

De eerste die per PB of mail reageert na een prijsverlaging, mag de synth voor deze prijs hebben.
Dit is een serieuze actie, dus ik verwacht serieuze reacties. Kopen = kopen en niet afhaken!

De keus is aan jou; Langer wachten betekent een lagere prijs, maar ook een grotere kans dat iemand anders je net voor is.

Ik heb trouwens wel een (lage) minimumprijs. Ik ga de synth natuurlijk niet weggeven. (Ben wel goed, maar niet gek ;))
Hierna gaat de synth op marktplaats.nl.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki SX-500 = Siel EX-80.

8 of 4 stemmige analoge synth. De klank lijkt zeer op de Korg poly-800. Groot voordeel van deze synth is dat elke parameter op midi CC's reageerd en zij is ook nog eens aanslaggevoelig.

In redelijke staat inclusief Siel adapter (2 aansluitingen) en gekopieerde manual.

Zie hier voor foto.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back