Kraftwerk op 14 oktober in Nederland???

G

Guest

Guest
ik zag met een half oog bij de ticketmaster kraftwerk staan, featuring iemand, ergens in nederland.
zou dat dé kraftwerk zijn?

Kraftwerk featuring Karl Bartos!!!

wat gaat dit worden, kraftwerk hereniging?? zal wel puur Karrl Bartos zijn vermoed ik.

Krachtwerk

Krachtwerk

Ja dat wordt leuk, maar ik denk dat het inderdaad alleen Karl wordt, want de lokatie is: De Boerderij, Amerikaweg 145, Zoetermeer. De Boerderij link werk niet helaas. www.boerdeij.org

(Speelt Normaal volgende maand in het net gerenoveerde Carre?)

heb gebeld, is concert van Karl Bartos "met nog een aantal mensen eromheen".....

helaas gaat de laatste trein om 22.25 en ga ik dat dus niet halen.jammer.

ze zijn dit jaar al in de hmh geweest hoor dus hereniging, geloof dat ze nooit uit elkaar gegaan zijn!

Origineel geplaatst door cns
ze zijn dit jaar al in de hmh geweest hoor dus hereniging, geloof dat ze nooit uit elkaar gegaan zijn!

Een paar geschiedenislessen gemist...?:walker:

Re: Krachtwerk

Re: Krachtwerk

Origineel geplaatst door conso
De Boerderij link werk niet helaas. www.boerdeij.org

Als je een R op de goede plek toevoegt aan boerdeij, doet d elink het wel hoor.
Ik zag meteen dat Boris ook nog komt: keep the soul alive!!

Re: Re: Krachtwerk

Re: Re: Krachtwerk

Origineel geplaatst door Leo
Als je een R op de goede plek toevoegt aan boerdeij, doet d elink het wel hoor.
Ik zag meteen dat Boris ook nog komt: keep the soul alive!!

Ja dat was stom, niet opgemerkt. Misschien dat Boris 'The Model' gaat zingen door Karl begeleid op een Fender Rhodes.

Re: Re: Re: Krachtwerk

Re: Re: Re: Krachtwerk

Origineel geplaatst door conso
Ja dat was stom, niet opgemerkt. Misschien dat Boris 'The Model' gaat zingen door Karl begeleid op een Fender Rhodes.

Ich habe ein Nosejob und jetzt seh ich gut aus........*tadauw*....*dadadadauw*....*tadauw*....

Ha! Ik heb de kaarten al besteld! Hihi... Ben benieuwd. Heb op zijn site gelezen dat de concerten in Engeland afgezegd zijn. Karl Bartos met band... Het is dus (natuurlijk) geen Kraftwerk. Karl was altijd verantwoordelijk voor de ritmes toen hij nog deel uitmaakte van Kraftwerk. Zijn laatste album is ook best goed (niet heel goed, maar gewoon aardig). Ik heb gelezen dat hij ook nog wel eens een nummer uit de Kraftwerk periode speelt (alleen al omdat hij op latere uitgaves van albums niet meer genoemd wordt als (mede) schrijver.

Ik laat wel weten hoe het was!

ik laat wel weten hoe het was???

mooie plek en tijd voor de volgende synthforum meeting!

de dag erna speelt hij in DE Kade in zaandam. Hopelijk komt ie ook nog naar het zuiden des lands!

Zaandam? De Kade? Het zijn wel allemaal 'bekende' zalen! Straks lees ik nog ergens dat hij in Arnhem komt, alhoewel ik niet zou weten in welke zaal. In Arnhem is geen normaal podium meer over.
Ik heb de kaarten al binnen voor het concert in Zoetermeer.

Back