• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pearl Syncussion

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Plaatje:

sy1.jpg

Oops vergeet: met originele tas en adapter.
Zit een klein beetje lakschade op, maar ja het is een masjientje uit 1979...

Origineel geplaatst door Boost303
jip, weinig geld en cool (analoog) spul is een paradox

In principe is 500 eigenlijk ook nog weinig geld als je kijkt wat je er voor terugkrijgt. Een syncussion eet een tr808 en 909 echt als ontbijt. De hele TR serie klinkt echt als een natte scheet in verhouding tot de Syncussion

We zijn 20 minuten verder en ik heb al 20 kopers...
Nu moet ik gaan vragen wie er het meeste bied..hoogste bod is nu 425 euro..
Ik hak de knoop dan maar door voor de eerste die 450 biedt:)

Pearl Syncussion 375 euro

Pearl Syncussion 375 euro

Wegens niet doorgaan verkoop zet ik hem weer hier voor de liefhebber maar nu weer voor de aanvangsprijs van 375 euro.

Plaatje:

sy1.jpg

Wavs hier:

Hollowsun

Hij staat nu echt weer gereserveerd, maar blijft ge het proberen, ik weet nl. niet of men ook betaalt, zoals de vorige keer...:(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back