Muizen verpesten alles!!

Je zou ook een kat kunnen lenen.Ik zou er niet aan moeten denken om de lucht van dooie muizen in de studio moeten hebben ;{

Origineel geplaatst door marcuuu
Je zou ook een kat kunnen lenen.Ik zou er niet aan moeten denken om de lucht van dooie muizen in de studio moeten hebben ;{

Een kat doet niks met dooie muizen. Katten vinden een muis alleen interessant als muisjelief beweegt.

Als ze lekker vers zouden zijn, en gevild e.d. :W dan zou poeslief het wel lusten.
Maar katten ruiken het wanneer vlees (of ander voedsel) bedorven is. Er komt dan een gas vrij, even vergeten welk gas, en dat ruiken ze.
Daarom is het ook altijd handig wanneer je twijfelt of je vleeswaren nog goed zijn, om een kat in de buurt te hebben.
Eet 'ie het op, dan is het niet bedorven :)

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Als ze lekker vers zouden zijn, en gevild e.d. :W dan zou poeslief het wel lusten.

Als je halfverwilderde boerderijkatten hebt misschien wel idd. Maar als je net zoals ik 4 van die verwende stadse strontkatten hebt, gaat het net wat anders: ze "spelen" net zolang met het bewegende muisje tot het net dood is en duiken dan vol gas op de whiskas.

:(

Ja dat klopt, dat is hier op het "platteland" ;) ook zo....
Maar ik bedoelde eigenlijk, als ze gefileerd en wel in een blikje Whiskas zouden zitten, dan zou poes ze wel lusten...:D

hhmmmm... ongedierte bestrijder???:smeris:
Wij hadden ook stinkende ratten onder het huis maar na 1 bezoekje van de bestrijder rook ik helemaal niks meer..
ff opzoeken in het telefoonboek belletje plegen en je bent er binnen een week vanaf...:okdan:

Origineel geplaatst door MrM
Neem nooit 1 kat, neem er 2 of meer; die vermaken elkaar zodat jij lekker kan musiceren...
Neem 1 kat, en die gaat continue zeuren om aandacht, of slapen op je duurste synth...

Ik heb 2 katten. Eentje slaapt op mijn synth, de ander zeurt om aandacht.

Origineel geplaatst door starbuck
Ik heb 2 katten. Eentje slaapt op mijn synth, de ander zeurt om aandacht.

Haha dat is een goeie!

Ja de koude dagen komen er weer aan. 1 voordeel "de kat is minder vaak van huis, dus de muizen zullen minder vaak dansen op jouw deuntjes"

Katten willen niets liever op een mengpaneel of een synth liggen, wat heerlijk warm is na 4 uur aanstaan!

Ja net doen of je het niet snapt. Als die muizen een kat ruiken, maken ze wel dat ze naar de buren verhuizen. Bij mijn buurman lopen de muizen door z'n bed...

grappig dat ik deze thread nu vind. Zit ik een paar dagen geleden 's avonds met mijn hoofdtelefoon beetje te muzieken, ben ik wat patches aan het saven in mijn pasverworven XT, loopt er gvd zomaar een muis over mijn bureau ongeveer 30cm vanwaar ik zit! Via de G2, de multiface en de kabelspaghetti ging het richting grond en weg was ie. Heb 'm nog niet terug gezien en da's maar goed ook (voor die muis dan).

Back