Niuewe Versie Optical Illusion-Come With Me

djarnieb

Ingeburgerd
EEn goeie dag mensen, een tijd terug had ik dezelfde post gedaan met deze track , alleen was net ffe wat te kort voor sommige reacties,

na enige tijd sleutelen heb ik er een melodie ingezet , en nog wat andere fx

gemaakt met:

-Pro 53
-fruityloops
-wave editor
-renoise
-vanguard

en de film resident evil :P

Hier de link http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=303114&T=7052

ben in voor opbouwende critic :D:D

Alvast Thnx

Greetz djarnieb Alias Optical Illusion

wel leuk gedaan

wel leuk gedaan

Dit nummer is best aardig.
Maar hardcore is niet mijn style muziek is.
Al hoe wel ik eerlijk moet zeggen dat ik er van gehouden heb.
Maar ik moet wel zeggen dat dit een zeer goed geslaagt nummer is.
Al jou complimenten voor jou. :)

Havelock

optical illusion

optical illusion

Heeej :D dit is een zeer positieve reactie man bedankt, ik ga zeer zekers door met deze track, en heb nog bordevol inspiratie voor volgende tracks

als ie af is post ik de track he;lemaal compleet

thnx & greetz

Klinkt wel aardig, alleen mist het originaliteit. Alles wat je laat horen, is al eens gedaan. Geluiden zijn een beetje uitgekouwd enz..

Je moet ook ff leren tellen: op sommige plekken zou ik wat patterns weghalen of toevoegen. Je moet wel een bepaalde maat aanhouden. Het klinkt zo niet helemaal lekker en het is dan voor een dj heel moeilijk te mixen(probeer maar eens..)

Je track is verder wel lekker hard zoals het hoort! :okdan: Ben benieuwd naar je volgende tracks.

da maten

da maten

ik heb em gemaakt in renoise , waar je de patterns hebt ik had van hardcore altijd begrepen dat t 8 maten moest zijn????

bij welke minuten ongev ?? bedoel je net voor de 2e vocal erin komt dat ie niet echt lekker in de maat loopt?

Volgens mij aan het begin..

8 Maten ja en dat steeds x 4 zeg maar, zo is dat in de meeste platen. Ik ken ook al die termen niet en veel beter kan ik het niet uitleggen. Het is niet dat het niet in de maat loopt ofzo..

Back