T Ton Stamgast Lid sinds 9 mei 2002 Berichten 118 Locatie Dordrecht 1 oktober 2004 #1 Wie heeft er zo'n handleiding voor me Hoeft niet voor nix....mag wel
Maks Gromit the Evil Operator Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.810 Locatie Antown 1 oktober 2004 #2 ik kan je wel ene kopietje van de mijn geven.... maar, als ik zo curieus mag zijn... waarom? alles wijst zichzelf toch uit?
ik kan je wel ene kopietje van de mijn geven.... maar, als ik zo curieus mag zijn... waarom? alles wijst zichzelf toch uit?
T Ton Stamgast Lid sinds 9 mei 2002 Berichten 118 Locatie Dordrecht 3 oktober 2004 #3 Hey Maks, bedankt voor je reaktie, ontvang graag een kopietje reden van mijn vraag is dat ik graag weet wat er allemaal, maar vooral met welke specs, aangesloten kan worden en heb graag alles kompleet bedankt ik stuur je een e-mail
Hey Maks, bedankt voor je reaktie, ontvang graag een kopietje reden van mijn vraag is dat ik graag weet wat er allemaal, maar vooral met welke specs, aangesloten kan worden en heb graag alles kompleet bedankt ik stuur je een e-mail