Nu wordt het wel eens tijd om.....

MonoTron

Initiating Sequence..
.....me even fatsoenlijk voor te stellen!!

Ik ben hier ook al een tijdje aan het rondneuzen, dus dan wordt het wel eens tijd heh!!

Oke dan:

Ik ben Walter, woon in het zonovergoten vlissingen in zeeland.
Ben al jaren bezig met muziek. Vroeger mix tapes maken met een crappy mixer (realistic, je kent het nog wel :D ) en standaard platenspelers.
Sinds ik geloof '94 muziek gaan maken met fasttracker (dat was volgens mij ft1?!), altijd een beetje hardcore en breakbeats gemaakt.

Uiteindelijk de zaak een beetje uitgebreidt, eerst met een sampler, wat ik nu allemaal heb staan zie je hieronder.

Tegenwoordig maak ik met name Drum n Bass, triphop achtige downtempo shit en vage ambient. Zo nu en dan rolt er nog eens wat breakcore, terror, speedcore of andere herrie uit :duivels:

Hou van alle muziek, maar het meest van IDM, Eclectic, DnB, triphop en Hardekoren/ gebroken koren!
Eigenlijk vind ik alles goed waar gevoel en inleving in zit.
Ik heb een schurfthekel aan RnB, Trance en veel top40 muziek-->krijg ik de kriebels van!

Verder draai ik regelmatig op feestjes, met name DnB feesten. Was resident op de groovability DnB feesten in vlissingen, maar bij gebrek aan een goede locatie zijn we daar even mee opgehouden. Verder draai ik regelmatig op illegale partijen, meestal DnB, breakcore, IDM of Hardcore.
Heb zelf een system (samen met een maat van me) van ongeveer 2,5 Kwatt. Tis niet superveel, maar we kunnen er leuke feestjes mee geven en dat doen we dus ook. op www.zeeuws-meisje.tk kun je daar wat info en foto's over vinden, maar heb (of maak) te weinig tijd om deze site bij te houden.

Nou, volgens mij is dat het wel zo'n beetje.

Mocht je een (illegaal) feessie hebben en geen geluid, PB ff want ben altijd in voor een feestje!

Greetz

Ola!

Om Vlissingen nu meteen Antarctica te noemen! :)

Welkom!

Hé Walter (aka Dsil)

Welkom hier.

Vlissingen kom ik ook wel om de zoveel tijd: paps & mams wonen daar, dat scheelt ;)

Leuke stijl muziek!

enne.. 2,5 KW is toch zat? Heb ooit es een feestje in een kelder "moeten" doen met 2x 400 W continu, en dat was al geen pretje voor de draaiende DJ's :D<[Hadden ze maar geen DJ moeten zijn..]

:biertje:

Back