• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Little Phatty met CV out en filter upgrade mod

Akikaze

Japans voor 'Herfstwind'
Te koop Moog Little Phatty in keurige staat met:
- de CV out modificatie van Moog (zie https://www.moogmusic.com/products/phattys/little-phatty-cv-out-modification);
- de interne filter upgrade van Music House, waardoor het klinkt zoals een Moog filter hoort te klinken;
- een nieuwe preset-encoder, die dus weer jaren mee kan;
- de laatste firmware;
- een Compucap stofhoes;
- een netsnoer;
- de originele papieren handleiding;
- de geluiden die ik heb gebruikt op mijn cd's Music from the Mesozoic en Sense of Urgency, waaronder een aantal eigen creaties.

Zonder USB.
Ik gebruik hem de laatste jaren te weinig door te veel alternatieven.
Vaste prijs € 700. Te testen en af te halen in Utrecht.

Het is de Stage 1 (met arpeggiator).

Tot en met woensdag gereserveerd voor een polyfoon forumlid.

Slechts een persoon heeft gereageerd maar dat was genoeg want dit aangename polyfone forumlid heeft de Kleine Verzak voor de vraagprijs gekocht. Zonder gezeur en afdingen, hoewel hij daar vanwege de plakkerige wielen en vergeelde toetsen misschien wel reden toe had.

Back