[ambient] clear consience

fuse

Gepokt en gemazeld
Voor de liefhebbers van de wat minder harde muziekstijlen een eigentijdse compositie van eigen hand. Met opzet erg basic gehouden zodat je meer richting meditatiemuziek op gaat.

http://faxis.dyndns.org/peaks/clear_conscience.mp3

Gebruikt XV5080(pads),AX73(sub-lead),EX5(arp),SY99(lead),Polaris(bas)

En dus op zich wel een grappige tegenstelling tegen de 2 ableton songs die ik een poosje geleden gepost had.

Laatst gewijzigd:
Mooie muziek. Dat is een feit.

Ik zou er persoonlijk wat meer zeer langzame modulatie in gelegd hebben.
Maar zoals ik al in de chat zei: "hé, het is niet mijn liedje"

Hulde

klinkt lekker, zeker. ik denk wel dat een versie/remix met relaxede laidback drums het een hele lekker lounge feel kan geven.

hey Fuse,

ik vond de eerste 2 minuten top, erg minimnaal, maar erg lekker. Na deze 2 minuten mag je van mij even naar of een andere toonhoogte gaan, of er een ander geluid tegenaangooien.... ter aanvulling op of ter vervanging op. dat maakt het allemaal wat levendiger mijn inziens.

:biertje: :biertje:

greetz Unic

Ja, dit is goed! Doet me denken aan Selected Ambient Works II van AFX. Het klinkt inderdaad erg basic, maar wel sfeervol. Misschien doe je er goed aan om rondom het midden van de track een extra melodie bij te voegen voor extra spanning en emotie. Want die ene melodie houdt mijn aandacht niet helemaal vast. Maar ja, dat is mijn mening...jij wilt hem wellicht zo minimaal houden :).

Back