• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg D-3200 hd multitrack recorder met cd re writer, digitale mixer etc

G

Guest

Guest
erg mooi en compleet apparaat.heel veel mogelijkheden maar in de bediening zo simpel als een cassetterecorder.

echt te veel om op te noemen: 32 sporen multitrack recorder (max 12 sporen tegelijk), digitale mixer, effecten, super eq, drums, cd re-writer - files via usb naar de pc/mac over te zetten, phantom power voor kanaal 1 t/m 8 (individueel te schakelen), 2 aux sends, en ga zo maar door.

deze is als nieuw, perfect werkend en zeer mooi. niks op aan te merken.

€325
DSC06393.JPG

trouwens, met gratis sennheiser HD2.20s, nieuw en ongebruikt in verpakking

Zou hem wel willen, mooie prijs, kan ik mijn oude Korg soundlinksystem ergens doneren, maar heb in december pas weer geld ;)

tegen die tijd heb ik m waarschijnlijk alweer teruggekocht.
ik vind het een super apparaat en had weer gedoe met mijn tascam interface en presonuns. maar ben er nog eens voor gaan zitten en heb het toch opgelost. hoe, weet ik niet, maar ik heb gewoon n oude file gepakt en nu werkt alles weer zoals het hoort. en dan is de korg weer dubbel op.

Back