• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dure Super AXXE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SaintEric

niet heilig, maar toch...
Jawel, hij is duur, maar ook super.

Wat heb ik allemaal aan die Axxe gedaan?

1. filterupgrade- logisch toch?
2. betere VCA geplaatst- weg ruis, vervorming en andere bijgeluiden.
3. audiopath upgrade- en er was BAS.
4. bussbars gepolijst, het goud glimt je tegemoet-alsof hij nieuw is.
5. j-wires gepolijst- zie 4..
6. extra lfo voor de ppc met driehoek (vibrato) en blokgolf (triller)- eindelijk een aparte LFO voor de ppc.
7. ADSRfilter modulatie positief en negatief- weer nieuwe klanken.
8. ADSR in 3 snelheden- normaal, supersnel en t r a a g.
9. standaard LFO in 3 snelheden- normaal, supersnel en t r a a g.
10. nieuwe bushings geplaatst- toetsen ratelen niet meer en voelen aan als nieuw.
11. toetsen gepolijst- smooth...
12. sliders onderhanden genomen- smooth......

en als toegift: blauwe leds op de LFO's en de ADSR. De on/off led wordt ook nog vervangen door een blauwe.
Hoe klinkt dat allemaal?
De leds en de toetsen zijn erg stil.:D Maar de rest maakt een stevig kabaal. Loeistrakke bassen, die d i e p gaan en hoog wat boven de gehoorgrens uit komt..allemaal zaken die niet in de originele AXXE voorkomen. Die supersnelle LFO geeft ook hele leuke effecten op bijvoorbeeld de pulsbreedtemodulatie.

Prijs 500 euro. En gezien de verbeteringen is dat eigenlijk goedkoop. Je krijgt bijna de AXXE gratis bij de mods. 8)

De jongste telg is na afspraak te beluisteren.

Attachments

• axxe1.jpg
    axxe1.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 146
Ik zit er nou even mee te spelen. Dit is de beste axxe die ik ooit heb gehoord. En ik heb er een paar gehoord...

nog een detailfoto.

Attachments

• axxe2.jpg
    axxe2.jpg
    51,4 KB · Bekeken: 126
De prijs gaat overigens omhoog zodra hij de reguliere markt opgaat. 8)

Ik kon het niet laten. Nadat er iemand op de AH list over een dun klinkende Axxe sprak, heb ik deze maar even aangehaald (en per ongeluk ook nog op de SDIY list). Kortom, wie een vette ARP wil, kan nog even terecht.:biertje:

Ik krijg leuke reacties op deze Axxe. Zelfs Kevin Lightner vond hem "interesting".

En voor de liefhebbers: Ik heb een oranje Odyssey klaarliggen voor een massa mods. Het gaat nog wel even duren want ik heb nogal wat werk liggen, zoals enige medeforummers inmiddels wel weten.
Die Odyssey wordt een bijzondere bak gezien de plannen. Ik houd jullie op de hoogte.

groeten uit ARPland
en zoals ik op een site tegenkwam, van de ARP hippie :D

(ik mis een smiley met hippie trekjes)

Dank U.

Attachments

• hippie.gif
    hippie.gif
    1,4 KB · Bekeken: 150
Wederom gereserveerd...

Attachments

• hippie.gif
    hippie.gif
    1,4 KB · Bekeken: 132
En hij is bij een tevreden nieuwe eigenaar.
:verkoght:

Attachments

• hippie.gif
    hippie.gif
    1,4 KB · Bekeken: 161
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back