• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alleen ruilen: Mijn Maschine Mk1 tegen jouw maschine Mikro mk123

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Afroham

Stamgast
Mijn maschine mk1 neemt te veel ruimte in, ik gebruik alleen maar de transport controls en de pads. De software gebruik ik niet maar alle bijkomende plugins en sounds wel. Vandaar dat ik hem niet verkoop (dan moet ik alle software ook transferen).

De maschine MK1 gaat voor rond de 150 euro op marktplaats, evenals de maschine Mikro mk2 (overstap zonder bijbetaling lijkt me dus eerlijk). maar als je van je mk1 of mk3 af wilt hoor ik het ook graag!

(geen bump) Als je mijn Mk1 zonder software wilt kopen laat maar weten! dan is de richtprijs €125

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back