• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Universal Audio Apollo Twin Duo USB (WINDOWS) NIEUW

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Solina Strings

Ingeburgerd
Hierbij bied ik een Universal Audio Apollo Twin Duo USB (enkel voor WINDOWS) aan.

In nieuwstaat - heb deze geluidskaart deze week besteld en ontvangen (bestelbon/ garantie aanwezig). Bij mijn poging tot installatie stelde ik vast dat ik per vergissing de USB-versie had besteld. Wegens macgebruiker kan ik deze dus niet gebruiken of registreren. Retourneren is - helaas voor mij - niet mogelijk gezien het als software beschouwd wordt en de doos geopend werd.

Werkelijk als nieuw, garantie / bestelbon en volledige inhoud van de doos aanwezig.

Enkel voor windowsgebruikers :)

Aangezien Universal Audio haar eindejaarsactie houdt, krijg je bij installatie ook volgende plugins gratis toegewezen : Neve 1073 Preamp & EQ Collection, Oxide Tape Recorder en Fender '55 Tweed Deluxe. De actie loopt tot 31.12.2018 , dus nog ruim de tijd om te installeren.

Afhalen / afspreken kan in Antwerpen (centrum) - verzenden doe ik gezien de waarde van dit toestel liever niet. Vraagprijs : 725 euro

Attachments

• image00005.jpeg
    image00005.jpeg
    38,4 KB · Bekeken: 196
  • image00003.jpeg
    image00003.jpeg
    43,2 KB · Bekeken: 167
  • image00004.jpeg
    image00004.jpeg
    36,3 KB · Bekeken: 158
  • image00002.jpeg
    image00002.jpeg