[an1x editor vraag] hoe werkt de scene copy

Maurice_1983

S Y N T H L O V E
Beste an1x-kenners,

Ik werk al een paar jaar met mijn geliefde an1x :luv: , maar ik ben vergeten hoe je de instellingen van scene 1 naar scene 2 moet kopieren. Ik gebruik voornamelijk de an1x pcsoftware-editor en ik zou denken dat dit niet zo moeilijk is, maar ik kan de functie maar niet vinden. Als ik op Edit -> copy klik, dan staat er vervolgens alleen maar "paste-reverb", daar heb ik dus geen reet aan...
Dus please, help me out, het is best belangrijk, ik ben nu de patches aan het bouwen voor een live-optreden zaterdag.

Groeten, Maurize

ik kijk meteen met je mee want ik gebruik de AN1x ook al een tijdje en inderdaad.. enkel Paste Reverb.. terwijl er bij de HELP wel gesproken word van een Paste Scene

pas wanneer je een waarde veranderd komt er een Paste Scene bij.. weird

hebbes!! tis beetje tricky...

je moet klikken bij LFO.. bovenaan.. op dat zwarte randje... tis net of die LFO module iets naar beneden staat

als je dan COPY doet.. en bij Scene 2 ook weer op da zwarte randje klikt.. ( je 'armed' hem dan) dan kan je wel voor Scene 2 PASTE SCENE doen.!!

het werkt dus wel :)

whehehe eerlijkheid gebied me te zeggen dat het voor mij voor het eerst was dat ik met die Scene COPY/PASTE werkte :P

dus jou bevalt de AN1x net zo goed als hier?

Dat kan je wel zeggen ja, na jaaaren gearshuffelen (dat is een soort koop/verkoop-ziekte) is dit de enige hardware-synth die ik nog heb en een waardige toevoeging vind aan het software-domein, waar ik sinds kort op ben overgestapt. Hoewel, ik heb ooit een micromodular gehad, en die mis ik soms toch wel en beetje, dat concept is wel ijzer-ijzer-ijzersterk, dusss, zodra mijn groovebox verkocht is weet ik wel waar dat geld heen gaat.

Back