• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

+++CHECK THIS 1-CHANCE PACKAGE +++

ano220424

in de ban
in de ban
700€ - PACKAGE DEAL ONLY - NIETS APART TE KOOP !
Reden voor verkoop is steeds dezelfde : PLAATSGEBREK maar geen must (kut met peren)

* Roland JV1080 - Mint Condition + doos + Manual ENG + Manual NED - 150€
* SR-JV80-04 / Vintage board in orgineel doosje - NIEUW !! - 175€
* SR-JV80-08 / Keyboards 60's & 70's - 175€
* SR-JV80-06 / Dance (very limited edition werd uit roulatie genomen) - 150€
* SR-JV80-11 / Techno (check comments op synthmania) - 100€
* PN-JV-07 / Rich Sound Collection Rom card - 99€
* PN-JV-05 / Contemporary Composer Rom Card - 99€
* M256E Memory Card (met nieuwe batterij) - 75€

Bovenstaande prijzen zijn 'algemene' stukrpijzen, terug te vinden op het net.
Al dit materiaal is perfecte staat en al jaren in mijn bezit.

Apart kopen = jaren geduld hebben eer u alles samen hebt of veel geld neertellen via eBay.
1 time chance om al de exp boards direct samen te vinden.

De JV1080 is door veel mensen onterecht 'verguisde' synth, maar een gecamoufleerd beest dat hard kan bijten if you know how...
En met de bovenstaande Exp. Boards heb je ontiegelijk veel patches én waveforms om
de komende 10 jaar eindeloos te programmeren. Mensen die beweren dat de JV1080 'slecht' zou klinken...well, please click next ad.
Grootste nadeel van de JV1080 is de te kleine kut display, maar er zijn online(gratis) soft editors genoeg te vinden.

Twijfel...? Check Don Solaris webpage.

Vaste prijs voor al dit moois = 700€
Als je mij een Novation Peak mint condition bezorgt leg ik 250€ op. Da's ook een deal.

PS : Ik heb hier nog 3x JD990 en JV2080 tjokvol met Exp. boards. Dus ook daarom mag de JV1080 weg.

JV1080 mint
+Vintage Exp
+Keyboards Exp.
+M256E
+Orginele manuals
375€ - Opsturen kan op kosten koper

Back