• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu ESI 4000 , Inkel MX 995 , Boss SX-700 studio effects processor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cornerman

Ouwe rot
Te koop :

Emu ESI 4000 turbo, met handleiding , uitstekende staat 125 Euro
Inkel MX995 , 1 meter werkt niet, verder doet alles het. Staat in de weg prijs van 35 euro
Boss SX-700 Effects processor 125 euro

Alles op te halen in de buurt van Utrecht, versturen doe ik niet. Teveel ellende mee gehad.
Biedingen zijn welkom, binnen het redelijke.

Ik zit blijkbaar te hoog met mijn prijzen , dus gaat er iets af.

Emu ESI 4000 turbo, met handleiding , uitstekende staat 95 Euro

Boss SX-700 Effects processor 100 euro

Alles is er nog , weekend aanbiedingen

Emu ESI 4000 turbo, met handleiding , uitstekende staat 80 Euro

Boss SX-700 Effects processor 80 euro

Inkel MX995 , 1 meter werkt niet, verder doet alles het. Staat in de weg prijs van 25 euro

Ophalen met gratis koffie !

Effe helpen: jongens en ook meisjes, een Boss SX-700 Effects processor voor 80 euro is een ongelofelijk koopje. Het is dat ik er al twee heb anders was deze dus NU voor mij. Met dat mooie RSS effect!

Effe helpen: jongens en ook meisjes, een Boss SX-700 Effects processor voor 80 euro is een ongelofelijk koopje. Het is dat ik er al twee heb anders was deze dus NU voor mij. Met dat mooie RSS effect!

Thanks ! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back