Smiley
Stamgast
Wegens sequencer overload doe ik de RM1X weg. Heb er weinig gebruik van gemaakt na complete revisie. ALLE knoppen (dus niet enkel de 'keys') zijn vervangen, de meest recente chip zit er in en batterij werd vervangen. Dit alles ongeveer een jaar geleden. Sindsdien misschien 10 keer aangestaan. Vanwege de staat vraag ik er 250 voor.
Ook te koop Acces Virus Rack (de rode). Is in prima staat maar heeft zoals alle Virus racks last van 'jumpy button syndrome'. Is volgens mij op te lossen door een klein onderhoud te geven. In ieder geval heb ik ook de Mysery Islands plugin om het euvel te omzeilen. Heb er zelf eigenlijk weinig last van. Vraagprijs (met plugin) 250 EUR.
Ook te koop Acces Virus Rack (de rode). Is in prima staat maar heeft zoals alle Virus racks last van 'jumpy button syndrome'. Is volgens mij op te lossen door een klein onderhoud te geven. In ieder geval heb ik ook de Mysery Islands plugin om het euvel te omzeilen. Heb er zelf eigenlijk weinig last van. Vraagprijs (met plugin) 250 EUR.