• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Presonus StudioLive 16.4.2 AI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gijs

.
Te koop wegens aanpassingen in studio:

Studiolive 16.4.2 AI, dus de versie die naadloos integreert met de Studio One DAW.

- Presonus studiolive mixer voor perfecte integratie met Studio One (fat channel settings worden bewaard en 1-op-1 overgenomen in Studio One voor later af te kunnen mixen. Je begint na je opname dus niet opnieuw, maar met je channel strip settings van tijdens de live-opname).
- AI-versie, dus niet de classic: betere integratie én betere (Burr-brown) converters.
- je denkt firewire-mixer in 2019? Ik had hem lang op mijn Windows-pc met FW-kaart met Windows 10, en daarna zelfs op mijn Macbook Air (thunderbolt 2) en 2017 Macbook Pro met thunderbolt 3! Werkt zonder problemen.
- zie voor verdere specs: https://www.presonus.com/products/StudioLive-1642AI

Wat krijg je er nog bij:
- Presonus stoefhoes
- lampje voor de mixer
- firewire-kabel, evt. kan ik ook de verloopjes van thunderbolt 2 en 3 naar firewire erbij doen.
- ongebruikte Studio One Artist 2, want daar had ik al een licentie op.

Prijs: 950 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back