Triton met MOSS kaduuk?

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Hi folks,

Ik gebruik mijn Triton in de studio voornamelijk multi-timbraal in de sequencer mode. Alle geluiden zijn toegankelijk en doen het prima, behalve die van de MOSS kaart!? Ik heb al van alles geprobeerd en van alles gechecked, maar telkens als ik een preset uit de F-bank kies, hoor ik niets. Presets uit A t/m E (samples) doen het prima.

Ja, het MOSS kaartje zit er echt in en doet het prima in combi en preset mode, maar niet in sequencer mode.

Is dit een bekende bug?

Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Ik wil echt heeeeeeel graag die freaky sounds van dat MOSS kaartje gaan gebruiken naast al die andere briljante Korg-sounds.

Wie o wie?

Proost,
JP8

In sequencer mode moet je de 6 MOSS voices toewijzen aan een track. Default is dat track1. Als je een MOSS patch in een andere track selecteert hoor je dus niks. Je kunt dit instellen in seq. menu P4: Zone/control, tab MOSS.

Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. DANK! :halleluja

Het is me trouwens opgevallen dat er een loopie zit in de verwijzing van de MOSS manual naar de Triton Manual naar de MOSS manual naar de Triton manual naar de...

Er wordt trouwens nergens echt goed beschreven wat je nu precies moet doen. Als ik de handleiding eens zou hebben gelezen, had ik dit natuurlijk ook zelf kunnen vinden... Maar heel erg bedankt!

Echter...

Ik heb nu op track 1 t/m 3 MOSS sounds geselecteerd, voice allocation op 2-stemmige polyfonie per track (volgens menu P4), maar wat blijkt; ik hoor alleen track 1. ;{

Nu hoor ik tenminste MOSS sounds in de sequencer setup, maar nog niet overal. Zijn er nog andere plekken dan P4 waar ik iets zou moeten checken?

Doei,
JP8

Graag gedaan. Ik heb op alle tracks waaraan MOSS voices zijn toegewezen signaal. Moet dus iets anders zijn. Effe checken:
Staan de tracks op midi INT? P2
Staan de volume fader open? P0
Staan de key en velocity zones goed? P4
Probeer het anders even met een nieuwe song.
Succes!
:okdan:

Back