Zoekt samenwerking en commentaar

Negative Plus

This is bat country !
Probeersel, octatrack met battery en wat andere plugins.
Kom maar door met de kritiek.
Het heeft geen einde en is niet gemasterd.
Groetjes

Attachments

• boembats.mp3
    7,5 MB · Bekeken: 109
Funcky stuff. I like it a lot.
Kijk al uit naar een volledig afgewerkt nummer. Zit voldoende potentieel in om iets mee te doen, dus doe het! Nu!

Potdomme gave track man. Een soort 80s groove jam a la Pump-up the Volume hoor ik er in. Origineel en toch old-school klinkend. Het niet-gemasterde element stoort mij helemaal niet. Verder ook prima opbouw. Kan misschien nog meer een “song” structuur gebruiken voor een meer af gevoel. Mee doorgaan!

Leuk hoor .. ik dacht gelijk aan soul // soul ..

eerste dance zonder echt een dikke bass.

Bedankt voor alle positieve reacties :) De kritiek van de structuur kan ik alleen maar erkennen. Jammer dat niemand reageert op het samenwerken. Het alles zelf doen is iets te veel hooi op mn vork. Ik laat t ook nummer ook zo. Gaat allemaal in de map wel leuk niet af. Bedankt voor het luisteren!

I like it ! Nee, niet in de map wel leuk niet af. In de map ga ik lekker rustig afmaken ! :D

Bedankt voor alle positieve reacties :) De kritiek van de structuur kan ik alleen maar erkennen. Jammer dat niemand reageert op het samenwerken. Het alles zelf doen is iets te veel hooi op mn vork. Ik laat t ook nummer ook zo. Gaat allemaal in de map wel leuk niet af. Bedankt voor het luisteren!

Hoe zie jij dat "samenwerken"?

Back