Exposed 2 radiation - EBM / industrial tracks of 2019

The Big Ear

Ouwe rot
Ik had wat tijd en heb een aantal experimentjes van afgelopen jaar structuur gegeven.
De opzet is meestal dezelfde: Modular / P12 / Quantum / Cirklon / gitaar / microfoon / en zaken waarop je mag kloppen.

-> Gemaakt toen de P12 zijn intreden in de studio gemaakt heeft. In 1 take opgenomen. Nabehandeling bestond uit wat geluidsniveau's goed te zetten en de laatste 25min eraf te knippen. ToAd op de drums & modular / BeHe op de P12.

-> Gemaakt toen de quantum zijn intreden in de studio gemaakt heeft. Ook in 1 take opgenomen. Nabehandeling was wat radicaler, ingekort + drums wat meer 'kleur' gegeven. ToAd op de Quantum / BeHe op de drums / StSc op de modular

-> Echt wel.... Ikzelf op de microfoon, de andere 2 op zowat al de rest :-) Ik heb geprobeerd er iets luisterbaars van te maken.

-> Blijkbaar begin van het jaar een jam sessie gehad met dit als resultaat. Wederom ikzelf aan de microfoon + modular, BeHe op zowat al de rest

Geniet ervan, Ciao, ToAd

mmm dit ga ik eens checken op 'n beter moment, ben al n poos ziek en moe maar dit is vermoedelijk wel mijn smaakje

Heel bijzondere track... lekkere duistere tracks ook. Mooie effecten en geluiden! :okdan: Laatste track vind ik ook wel een bijzondere vibe hebben.

Religion Control, ook best hele leuke geluiden. Coole atmosfeer. Ik heb van Bischop Shelby ook dezelfde quote gebruikt in mijn nummer, luister maar eens ajw :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-ft-bishop-john-shelby-spong-church-is-a-business

:)

Ik ben straks weer terug.

Ik zie me zo al op de dansvloer van waveteef dansen op "we care how you die" 8~

Back