• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Koop/Ruil: E-MU EmulatorX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

etaoin

Brodgar Tech
Ik heb hier een E-MU EmulatorX die eigenlijk overbodig is door geworden omdat ik mijn S2000 heb kunnen vervangen door een S6000. De geluidskaart die daarbij hoort (1212M) is alleen wel handig.

Dus... te koop: EmulatorX (gekocht 25/9/2004, huidige prijs Feedback 299 euro), voor 249.
Ik ga dan ws. een Delta 44 kopen, dus: Of ruil-met-bijbetaling tegen bijvoorbeeld een M-Audio Delta 44 (Feedback nu 159 euro)

Louis

Heb inmiddels een ADAT-kaart voor mijn S6000 kunnen kopen dus het is nu toch handiger om de 1212m te houden dan om hem te vervangen door die Delta 44 (E-MU hardware DSP direct op de S6000 outputs...)

Anyway, E-Mu-X blijft dus. Nouja, er waren toch geen reacties...

Kan dus :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back