• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Strymon Blue Sky, Lexicon MPX1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vipal

Ouwe rot
Ik doe reverbs toch maar in de box.

Strymon heb ik net (2e hands) gekocht samen met een Boog. Beiden heb ik niet nodig, model D terug naar de winkel Strymon weer beschikbaar. € 230,=
Lexicon heb ik vorig jaar voorzien van een nieuwe voeding en kan dus nog 10 jaar mee. Is best goede reverb. € 150,=
Beiden in prima staat. Geen doos bij de MPX1 bij Blue sky wel doosje waar die incl. voeding in past.

prijzen excl kosten opsturen afhalen zaltbommel

Sorry, toch geen interesse in de MPX1, ik merkte net dat ik al een reserve heb staan....de leeftijd zit er zeker voor iets tussen.
Maak er nog fijne dagen van.

komt bij:

Roland TR8 met expansie erbij in perfecte staat, met doos etc € 250,=
Maschine MK1 controller (ik ben eerste eigenaar, over te zetten in je NI account) € 75,=
TC Powercore firewire X8 fully loaded, inclusief VSS3 reverb en de Virus TC met Virusmultidsp. en Novation Vstation, Tapfactory, plus alle stock plugins natuurlijk, met j-bridge goed te gebruiken on meest recente setups. Hiermee heb je top reverbs, effecten eq's en een dsp virus waarvan gezegd wordt dat ie als een outboard Virus B klinkt. Van mij krijg je uiteraard de hardware bak maar ook alle installatie programma's. Krijg je het onverhoopt niet aan de praat dan krijg jij je geld terug (daar vinden we wel een modus voor) € 350,=

Ik wil de powercore wel eens 'proberen' Er is echter totaal geen support meer bij TC. Op 2dehands staat er ook 1 te blinken voor 100€ die blijft staan. Ik bied 75€, no refund. Aan jou de keuze. Snel wezen voor ik me bedenk.... :-)

hoi, leuk dat je reageert. ik hou m en ga het zelf proberen, gedoe met een software programmaatje.
sorrie dat ik mijn advertentie niet heb aangepast ik was 'm gewoon vergeten omdat de rest al verkocht is.

is vooral omdat ik ook mijn hw virus heb verkocht, ga ik toch nogeens die plugin van tc proberen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back