• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Neumann TLM 49 set - Nooit gebruikt ! Nieuwjaarskoopje !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

P1casso

Nieuwkomer
Dag iedereen

Te koop een NOOIT gebruikte studiomicrofoon van Neumann. Enkel uitgepakt om de foto te nemen.
Was vorig jaar gekocht voor een project maar helaas is dit nooit doorgegaan. een schande om hem zomaar in de kast te laten staan.
Mijn studio is meer gericht op synthprojecten dus hij wordt hier voor een topprijs aangeboden. Nieuw bij Thomann of Musicstore +-1499 eur, bij mij 1199 euro !
Track/trace verzending doe ik er gratis bij. Ophalen kan uiteraard ook. Ik woon in Tongeren, Belgiƫ.
Groetjes.

TLM01.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back