Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
mooi hoor Bot! Met plezier naar geluisterd. Heb je extra reverb op je master gezet mss ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
?). Ik heb nu stems van mijn bussen gemaakt (6 geloof ik) en daar vervolgens nog wat multiband compression en dynamic EQ op losgelaten. En daarnaast op de master chain een instance van Neutron toegepast (assistent gebruikt en daarna nog wat handmatig getweaked).
dat is heel positief, Bot !![]()

Deze is nice! Ik krijg er een warme steek jaren 80 nostalgie van, maar de mix en de vocal snippets maken het zeker niet cheesy. Dit kan zo onder 1 of andere skydive of wingsuit video.
, ik moet vooral zelf denk ik ook ff wennen aan dit type geluid, luister normaal meestal naar een wat rauwere/duistere klank. Thnx for listening!
), maar graag had ik eea gedeeld omdat ik, tja naar mij eigen idee dan he, echt een keer heel veel significante (maar ok, wel op detail niveau) wijzigen had aangebracht aan de track naar aanleiding van de feedback. De mix en compositie is volgens mij dus echt wel verbeterd tov de vorige versie, u b te judge
.Hoewel het een en ander goed klinkt samen vind ik het wat te druk om eerlijk te zijn. De arpeggio's zitten mij een beetje in de weg, kan er niet echt een vinger op leggen. Wel weer een play erbij ;-)