Ik ga binnenkort mijn Roland CR78 voorzien van midi en nu dacht ik....als ik dan toch bezig ben wil ik meteen individuele outputs aanbrengen. Maar kan er weinig tot niks over vinden op het internet of hier op het forum.
Is hier iemand die toevallig een schema heeft welke pins ik moet aftappen? Ik weet dat sommige instrumenten gebundeld zitten op 1 pin maar weet niet exact welke. Ik weet ook dat Analogue Solutions vroeger een break-out box verkocht met de mod dus het is zeker mogelijk.
Alle info is welkom.
Is hier iemand die toevallig een schema heeft welke pins ik moet aftappen? Ik weet dat sommige instrumenten gebundeld zitten op 1 pin maar weet niet exact welke. Ik weet ook dat Analogue Solutions vroeger een break-out box verkocht met de mod dus het is zeker mogelijk.
Alle info is welkom.

Ik heb de foto's gedownload en zal ze bestuderen. Ik heb al het een en ander aan info dus hopelijk helpt dit bij het visualiseren.
en voor f300,- gulden gekocht als ik mij niet vergis ( ±€130,- ) . Gaat mij niet om het geld maar om de bruikbaarheid. Ik heb hem al jaren niet gebruikt omdat ik sync/clock haat. Idem voor mijn 303, 606 en 808. In mijn 303 zit sinds 8 jaar een kenton cv kit en in mijn 808 een CHD midi kit. Beide gebruik ik bijna dagelijks sindsdien. De 606 staat net als de CR78 maar te staan in mijn studio. Het is nu echt tijd ze beide te midi-ficeren....zelfde geldt voor mijn VP330. Hoewel ik de VP330 wel gewoon bespeel en opneem. Maar die krijgt nu ook een midificatie.