Zomerse groove (TREK feedback graag!)

eruk

Stamgast
Nu de zomer echt voorbij is waardeer ik hem pas, dus dacht laat ik hem voor even terughalen(blablabla)
Heb een track "af", erg zomers, ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben (mbt de mix?)
(het is latinhouse/groove/hardsoul/house name it..)
Save as
Bij voorbaat dank:halleluja

Na ongeveer 1min30 keek ik even naar de tijd en dacht 'verrek, nog maar 1:30 gespeeld en nog tot 4:37 te gaan?"
Da's zo wat het algemene gevoel dat ik had want zo lang luisteren naar wat eigenlijk alleen maar begeleiding is... amai.
Hier ontbreekt een lead. Het is ook veeeeel te braafjes. Het doet me meer denken aan een nazomertje in oktober.
Het akkoordenschema dan, ontelbare keren al gebruikt door Jan en klein Pierke.
Kortom, dit MOET uitbundiger en er moet ook een lead op om die begeleiding een beetje minder te laten opvallen als gerecycleerd.
Ex q zeer mij als ik nogal cru klink.
btw, er zit helemaal in het begin een rare 'knip' in. (0:07)

Tja het is ook braafjes... so what?
je heb misschien wel een beetje gelijk wat betreft begeleiding ja.. (zang of een lead is wel een idee)
Ik luister hem nu ook terug op andere monitors en hoor dat de gitaar ook te zacht is...

Ik vind het deuntje een beetje kazig, maar dat is een kwestie van smaak.

Muzikaal gezien vind ik het goed gedaan, ook al is het niet "mijn kopje thee"

Maar qua mix mist het power, het is erg braafjes en zacht opgenomen. Een beetje betere compressie en wat EQ'en zou wonderen doen.

Succes!

Back