muziekwinkel in Antwerpen????

wiener303

Terug van weggeweest
Help ik ben op zoek naar een muziekwinkel in Antwerpen.

Hallo allemaal,

Er zitten hier een aantal gasten uit Antwerpen dus die zouden het wel moeten weten;
Ik ga morgen naar Antwerpen. 's Avonds naar Night of the proms en overdag wat rondtaffelen in het centrum van Antwerpen. Om mijn tijd nuttig te besteden zou ik het leuk vinden als ik wat kan gaan pingelen in een muziekwinkel.

Als ik mijn vrouw kan overhalen tenminste. :)

Grappig, zit het aankomende weekeinde ook in Antwerp, ff het quotum bollekes inhalen.

Dan wil ik wel weten waar 's avonds de aktie plaatsvind 8)

Ik zou zeggen, ga eens naar de 'gelegenheidslub' Petrol; ligt een beetje uit Antwerpen aan de kaaien.
Gezellige plaats en als ik het goed voorheb is het zaterdagavond onze eigen Antwerpse 'Stijn'...elektro met een humoristische rand + leuke performer...misschien volgt er dan nog wel best leuke muziek ! Ik zal er in elk geval zijn...'t is ook maar 5 minuten van mijn deur

http://www.5voor12.be/petrol/flashcontent/indexf.html

De Koninck ;)

Petrol klinkt leuk, ben alleen met de trein, weet niet of er ergens in het centrum een leuk muziek-café zit?
Een leuke (betaalbare) eetgelegenheid zoek ik ook nog. :W

ja, petrol wou ik ook nog zeggen, maar wist nog niet wat je percies wou doen. heb er vorige week erg genoten van seelenluft, en dit weekend ook van stijn:)

verder heb je ook nog zaken als café d'anvers en dergelijken...

veel gezellige cafees als Berlin, Bar Tabac, Kapitein Zeppos, Den Engel, Kassa 4...

eten heb je ook zat... zeg maar waar je zin in hebt:P

Origineel geplaatst door ikke
En meteen de 4 meest ongemakkelijke, onoverzichtelijke en lelijke websites allertijden! :D

de link van music office klopt niet... kan de juiste even niet vinden:stupid

Origineel geplaatst door ikke
En meteen de 4 meest ongemakkelijke, onoverzichtelijke en lelijke websites allertijden! :D

Bij Thomaokaze kun je dan wel koopjes doen : een JV 1080 2dehands voor 950€, een echt koopje dus :D

Origineel geplaatst door Toon
Bij Thomaokaze kun je dan wel koopjes doen : een JV 1080 2dehands voor 950€, een echt koopje dus :D

breek me de bek niet open:D tis verschrikkelijk wat daar soms gebeurd...

't is net Olland 8)

Betaalbare Belgische hap Maks :W

ha leuk!

ik woon zelf in Bergen op Zoom, steenworp afstand van Antwerpen.....

leuke tentjes met leuke muziek zijn altijd welkom

zeker als er elektro invloeden te bespeuren zijn....

eten zal je niet tekort komen. even rond dalken in de stad, en je komt wel iets leuks tegen
zaterdagacht Petrol, Café d'anvers, en dirverse andere leuke stekjes
Zondagavond ook rocks on tour in antwerpen, en die nacht Benny Rodriguez, sven van hees en D'julz in cafe d'anvers, en diverse andere leuke stekjes:)...

Ik ga me wel vermaken denk ik (al was het omdat er 2 vriendinnen mee zijn ) :D

Een leuke (betaalbare) eetgelegenheid zoek ik ook nog.

Ik kom zelf ook regelmatig in Antwerpen en ben fan geworden van 'het hemelse gerecht'.
Ik weet niet wat de straatnaam is maar het zit aan de achterkant van de grote kathedraal.
Het is niet super goedkoop maar wel ongelofelijk goed en de mensen die er werken zijn super aardig.
:koffie:
Ik eet alleen nog maar daar als ik in Antwerpen ben. Als je vegetarisch bent is dit ook waar je moet zijn.

Back