gezocht : AKAI MPC

Status
Please reply by conversation.

japinsky

Ouwe rot
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
Bij deze ben ik op zoek naar een oude gouden

Akai MPC (liefst 2000, maar oudere of nieuwere versies, zeker bespreekbaar )

Wie doet er de zijne toevallig weg ?

bg.png

foto origineel uit het vMPC2000XL emulator archief _ _ _ check that shit out !

http://www.izmar.nl/

Zijn ook wel andere machines, die 5000 lijkt me betrouwbaar, zou ‘m altijd ophalen en testen iig. Vanwaar de voorkeur voor de 2000, waar ben je binnen een mpc naar op zoek, of maakt het je echt niet veel uit.

ja kun jij ff gaan checken voor mij :p
we mogen ons kot niet uit in B land ...
Anders was ik al n kijkje gaan nemen.

Al met verkoper gechat, wil dat ik via
ideal systeem betaal, sluitend systeem zegtem ... no no zei ik, hoe komt dat er dan toch zo veel fraude gebeurt ondanks een sluitend veilig systeem ??? Ik zeg paypal of over paar jaar :) als de lockdown ten einde is :)

maare 2000 of moderner maakt ni zo veel uit no ... ben door de emulator totaal gehooked geraakt eraan ... & hou er wel van om zo veel mogelijk shit uit te testen :)

Iemand ervaring met het Ideal Systeem ?

https://opgelicht.avrotros.nl/forum...aalverzoeken-en-gelijk-oversteken-t25325.html

" Marktplaats werkt notoire oplichters in de hand door te doen alsof de bankrekeningen gecontroleerd zijn en dat het geen oplichters zijn met een verifieerde rekening. In tegendeel de nieuwe policy en manier van betaalverzoeken is goed voor niemand behalve oplichters. Ik kon het bankrekeningnummer niet controleren en achteraf blijkt het nummer al jaren bekend te staan als grote oplichter. Mede dankzij marktplaats haar nauwelijks te onderscheiden gewone betaalverzoeken via ideal en gelijk oversteken verzoeken en doen alsof het veilig is ben ik mn geld kwijt. "

ik heb er één die ik weg wil doen. Een MPC2000 met 32GB ram en 8 outs. Hij ligt nu nog open omdat ik van plan was zo'n USB floppy drive erin te bouwen. PM maar ff bij interesse.

maare 2000 of moderner maakt ni zo veel uit no ... ben door de emulator totaal gehooked geraakt eraan ... & hou er wel van om zo veel mogelijk shit uit te testen :)

De ene MPC is de andere niet hoor. Ik word nu ook door schade en schande wijs met de MPC-X. Dat lijkt een moderne machine - die overigens het filter van de oude MPC-3000 kan nabootsen - maar het sequencergedeelte en de midi-uitvoering zijn onderontwikkeld ten opzichte van de oudere MPC's. Ik heb ook de 2500 en de 4000. De 4000 is voor mij de beste omdat hij:
- 960 ppq
- SMPTE
- wordclock
- 512 MB
- een groot uitklapbaar scherm
- 2 midi in
- 4 midi out
- prettige en overzichtelijke event edit
- geen noemenswaardige bugs
- zelden crashes
heeft.
De effecten zijn daarentegen wat minder.
Voor veel MPC-gebruikers is het geluid bepalend voor hun keuze. Voor mij niet omdat ik voornamelijk de sequencers gebruik.

Ik hanteer bij tweedehandssites altijd een zelf overmaken en ik wil alles weten beleid: Ik vraag rekeningnummer en adres en mailadres, dat laatste vaak omdat ik dan al kant en klare verzendstikker opstuur. Daarmee weet ik ook dat verzekering en tracking in orde is. Volledige contactinfo is dus positieve "bijvangst". Soms bij twijfels bel ik eerst, maar lang niet altijd. Helaas maakt MP het steeds moeilijker om contactinfo onderling uit te wisselen.

Status
Please reply by conversation.
Back