Tascam 424 tapeloop met fx (sytnh is de stylophone GEN-R8)

klinkske

boeketje voor de vrouw
Hij doet 't dus meestal (de cassette stopt soms met spelen, valt gewoon uit) maar in deze demo niet :D

Laatst gewijzigd:
Filmpje werkt hoor. 22 views en zero comments doen me denken dat niemand kijkt :)

O maar als kijkers t slecht vinden lag dat gezegd hoor :)
ik hoopte er vette samples uit te halen. Thx gloom!

Ik hoopte er vette samples uit te halen
dat is je dan toch goed gelukt klinkske :peukie:

Dank, het is zeker in de verste verte geen track (in wording) maar het was heel plezant om te doen :D
Er komt nog wel wat in de toekomst zoals dit. Dolle pret.

Ben ook aan het spelen met tapeloops. Zit nog wat in de pre-loop fase en gewoon dingen aan het uitproberen, pads/tonen in verschillende keys opnemen en dan op mijn fostex x18 mixen enzo. Wat fx erop en je hebt zeker goed materiaal wat zo kunt uitwerken lijkt me!

Mja misschien moet ik de volgende keer maar eerst een beetje bekijken welke noten in gebruik - heb ik niet echt gedaan hier :D
Er zit een berg potentie en pret. En hopelijk leer ik er iets van, vlotter dan gevreesd (muziek theorie wat een stijle berg lijkt me dat, net begonnen aan 2,5 u piano theorie les non stop op YT, zit al bijna uur ver met wat ik wist, niet veel dus.)

Ik vind het hartstikke leuk...​​ Vooral geen "track" van maken, gewoon doorgaan op dit pad :okdan:

Back