Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen.

purplehaw

Producer
Mijn naam is Milan de Kruijk (a.k.a. The Purplehaw). Ik ben een amateur producer en studio engineer, doe opnames, mixage en mastering in mijn homestudio met Pro-Tools.
Ik zal snel wat van mijn werk posten zodra mijn account werkt. Mijn soundcloud is Vriendelijke groet :okdan:

Laatst gewijzigd:
Binnenkomen met een remake van Brood/Lademacher's Saturday Night... ja dan kun je bij mij niet meer stuk :halleluja

Welkom man :okdan:

Lekker nummertje die Saturday Night. De productiestijl doet me een beetje denken aan Calvin Harris dus dat belooft nog wat :)

Welkom! :okdan:

In The Box; dus dat je alles software matig doet of heb je een hardware setup (met hardware) of een hybride setup dus software en hardware :eureka:

VasC Ik doe alles in Pro-Tools 12, met diverse plugins. Enige hardware die ik gebruik is een DSP kaart van UAD. Maar in deze track alleen een reverb en delay geütiliseerd. De EMT 140 en de Standard presission delay (short). Voor de rest voor de mix stock eq, CLA 76 compressor en JJP Guitars voor de gitaren. Vraag gerust verder als je meer wilt weten.
Groetjes, Milan:doei:

Back