Kurzweil K2500-rs
Klassieker, met goed werkend scherm en met een ingebouwde scsi2sd. Die heb ik via de voorkant op elegante manier naar buiten 'gebracht'. Superhandig.
Incl. extra roms. Volgens mij de Stereo Piano Rom, Orchestral Rom en de Contemporary Rom.
Gaat weg omdat ik hem eigenlijk voor 1 geluid gebruik, en dat is een beetje zonde...
incl. manuals
650,-
Kawai K3m
2e Eigenaar. 1e Eigenaar was een hele vriendelijke man uit Amerika. Komt dus met een 110v-220v converter.
En incl. 2 RAM kaarten, om extra geluiden op te slaan.
En cheatsheet van golfvormen.
EN stereoping controller overlay (mocht je die hebben kan je deze overlay gebruiken en de firmware installeren)
incl. manual
650,-
Yamaha TG-77 / TG77
Eigenlijk wel de tofste FM synth die ik gehad heb. Display nog helder.
Komt met ongeopende DataBlade en WaveBlade (incl. programmer) om extra programs op te kunnen slaan en eigen waves in te laden in het Rompler gedeelte.
incl. manual
650,-
op te halen in Amsterdam West
Alleen qua ruil geinteresseerd in een Ensoniq ESQ-m
meer foto's volgen
Klassieker, met goed werkend scherm en met een ingebouwde scsi2sd. Die heb ik via de voorkant op elegante manier naar buiten 'gebracht'. Superhandig.
Incl. extra roms. Volgens mij de Stereo Piano Rom, Orchestral Rom en de Contemporary Rom.
Gaat weg omdat ik hem eigenlijk voor 1 geluid gebruik, en dat is een beetje zonde...
incl. manuals
650,-
Kawai K3m
2e Eigenaar. 1e Eigenaar was een hele vriendelijke man uit Amerika. Komt dus met een 110v-220v converter.
En incl. 2 RAM kaarten, om extra geluiden op te slaan.
En cheatsheet van golfvormen.
EN stereoping controller overlay (mocht je die hebben kan je deze overlay gebruiken en de firmware installeren)
incl. manual
650,-
Yamaha TG-77 / TG77
Eigenlijk wel de tofste FM synth die ik gehad heb. Display nog helder.
Komt met ongeopende DataBlade en WaveBlade (incl. programmer) om extra programs op te kunnen slaan en eigen waves in te laden in het Rompler gedeelte.
incl. manual
650,-
op te halen in Amsterdam West
Alleen qua ruil geinteresseerd in een Ensoniq ESQ-m
meer foto's volgen