Ik verkoop een deel van mijn "hard sourced" Qu-bit/Malekko heavy industries (type) verlichte drukknoppen voor alle DIY synth projecten.
Deze zijn geen exacte kopieën maar de verschillen bevinden zich onder de frontplaat.
Ik heb 2 varianten in de aanbieding.
Type 1: Laag type met drukknop diameter 7.4mm (rood beschikbaar).
Type 2: "hoger" type met drukknop diameter 6mm (rood en groen beschikbaar).
Ik voeg bij deze topic de technische fiches en foto's zodat alle details duidelijk zijn.
Deze drukknoppen hebben een ingebouwde "standaard led" een voorschakelweerstand moet gebruikt worden! In mijn voorbeelden
wordt een voedingsspanning van 5V gebruikt en een weerstand van 330ohm.
Het grootste deel van het lot is reeds verkocht ik beschik nog over enkele tientallen stuks. Stuur mij uw gewenste hoeveelheid door en ik
laat u weten wat mogelijk is.
Indien u graag bijkomende informatie wenst kan u dit via email of PM doen. jazzygerard1990@gmail.com
* De kleuren komen in het echt natuurlijker uit dan op de afbeeldingen.
* Alle Leds worden getest voor verzending.
Prijs per drukknop 6€.
Verzending volgens tarieven van de Belgische post.

Deze zijn geen exacte kopieën maar de verschillen bevinden zich onder de frontplaat.
Ik heb 2 varianten in de aanbieding.
Type 1: Laag type met drukknop diameter 7.4mm (rood beschikbaar).
Type 2: "hoger" type met drukknop diameter 6mm (rood en groen beschikbaar).
Ik voeg bij deze topic de technische fiches en foto's zodat alle details duidelijk zijn.
Deze drukknoppen hebben een ingebouwde "standaard led" een voorschakelweerstand moet gebruikt worden! In mijn voorbeelden
wordt een voedingsspanning van 5V gebruikt en een weerstand van 330ohm.
Het grootste deel van het lot is reeds verkocht ik beschik nog over enkele tientallen stuks. Stuur mij uw gewenste hoeveelheid door en ik
laat u weten wat mogelijk is.
Indien u graag bijkomende informatie wenst kan u dit via email of PM doen. jazzygerard1990@gmail.com
* De kleuren komen in het echt natuurlijker uit dan op de afbeeldingen.
* Alle Leds worden getest voor verzending.
Prijs per drukknop 6€.
Verzending volgens tarieven van de Belgische post.