Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Dag allen
,
Na mijn "folieke" van 'A Brand New Life' is het opnieuw tijd voor het 'serieuzere' werk in de vorm van "Pledged Souls". Het stuk is vorig jaar gebruikt geweest in het eindwerk (performance) van mijn oudste dochter (kunsthumaniora) maar opnieuw boven gehaald en wat bijgewerkt zodat het ook zonder beeld overeind kan blijven.
Het is een heel rustig en emotioneel beladen stuk. Alles is ongekwantiseerd en zonder metronoom ingespeeld
. (Het is ondertussen toegevoegd aan mijn inmiddels opgestarte project "Songs of Souls").
Kronos
Ik denk dat dit stuk wel geschikt is voor meer dan alleen maar RVT's en/of Radio Minerva's
.
Nog even de fanbase taggen:
skrie
Akikaze 3ddie
kobuz
hermax
Grooveron

Danny
,Na mijn "folieke" van 'A Brand New Life' is het opnieuw tijd voor het 'serieuzere' werk in de vorm van "Pledged Souls". Het stuk is vorig jaar gebruikt geweest in het eindwerk (performance) van mijn oudste dochter (kunsthumaniora) maar opnieuw boven gehaald en wat bijgewerkt zodat het ook zonder beeld overeind kan blijven.
Het is een heel rustig en emotioneel beladen stuk. Alles is ongekwantiseerd en zonder metronoom ingespeeld
. (Het is ondertussen toegevoegd aan mijn inmiddels opgestarte project "Songs of Souls").Kronos
- Piano
- Meditation bells
- CS80 brass
- Koor op het einde
- Strings op het einde
- belltree
- Ring mod arp op de achtergrond (belletjes)
Ik denk dat dit stuk wel geschikt is voor meer dan alleen maar RVT's en/of Radio Minerva's
.Nog even de fanbase taggen:
skrie
Akikaze 3ddie
kobuz
hermax
Grooveron

Danny
Attachments
Laatst gewijzigd:
. 
.
)