Afgehandeld Leesbaarheid breadcrumbs

torp

Influencer in spé
Sommige tekst, zoals de navigatieregels boven- en onderaan, en de topicstarterregel zijn moeilijk leesbaar. Die mogen wel wat lichter.

Het duurde even voor ik begreep dat je dit had gekopieerd. Dank daarvoor, maar wel een beetje raar om zomaar uit mijn andere post te knippen.
De link in de notificatie linkte overigens naar het oude topic.

maar wel een beetje raar om zomaar uit mijn andere post te knippen.
We behouden ons het recht voor om welke reden dan ook berichten te verwijderen, aan te passen, te verplaatsen of te sluiten
Uit de forum richtlijnen waar je net mee akkoord bent gegaan :D

De reden dat ik je opmerking over de kleuren heb verplaatst, is de leesbaarheid van het forum. We hebben een feedback forum voor de Xenforo installatie. Alle feedback over de Xenforo installatie/-software staan zo netjes bij elkaar en we lopen minder risico dat vragen dubbel gesteld worden.

De link in de notificatie linkte overigens naar het oude topic.
Dat klopt. Dat is de bron post waar de wijziging in is gemaakt.

Sommige tekst, zoals de navigatieregels boven- en onderaan, en de topicstarterregel zijn moeilijk leesbaar. Die mogen wel wat lichter.
Zinvolle feedback. De kleur is inmiddels aangpast waardoor de breadcrumbs beter leesbaar zijn.

Laatst gewijzigd:
Uit de forum richtlijnen waar je net mee akkoord bent gegaan :D

De reden dat ik je opmerking over de kleuren heb verplaatst, is de leesbaarheid van het forum. We hebben een feedback forum voor de Xenforo installatie. Alle feedback over de Xenforo installatie/-software staan zo netjes bij elkaar en we lopen minder risico dat vragen dubbel gesteld worden.
Ik snap de reden, en kopiëren is prima. Maar het was netter geweest als je mijn post niet had gewijzigd. Dat is een hellend vlak.

Beetje bizar om die forumregel hier aan te halen, ook al is het met een smiley... Lijkt mij alleen bedoeld voor ernstige gevallen. En ook dan is het gebruikelijk om zoiets te vermelden als "[Verwijderd door moderator]" o.i.d. Ik zie het deze keer door de vingers, maar je riskeert een ban :smeris:

Dat klopt. Dat is de bron post waar de wijziging in is gemaakt.

In de notificatie staat:
Your post in the thread Ontwikkelingen Synthforum - Update was copied to Leesbaarheid breadcrumbs
Nogal verwarrend als die link naar het oude topic leidt.

Zinvolle feedback. De kleur is inmiddels aangepast waardoor de breadcrumbs beter leesbaar zijn.
Ik zie het. Fijn.

Back