Afgehandeld Iets minder hoofdletters?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

torp

Influencer in spé
Verzoek om geen overbodige hoofdletters te gebruiken.

- Nieuwe Berichten liever als: Nieuwe berichten.
- MP Aanbod liever als: MP aanbod.
- MP Vraag liever als: MP vraag.
- Discussies Zoeken liever als: Discussies zoeken.
- Synthforum Feedback liever als: Synthforum feedback.

Verzoek om geen overbodige hoofdletters te gebruiken.

- Nieuwe Berichten liever als: Nieuwe berichten.
- MP Aanbod liever als: MP aanbod.
- MP Vraag liever als: MP vraag.
- Discussies Zoeken liever als: Discussies zoeken.
- Synthforum Feedback liever als: Synthforum feedback.

Niet iedereen heeft een hekel aan overbodige hoofdletters hoor :dubbel:

Overmatig gebruik van hoofdletters, icoontjes, kleurtjes, lijntjes en kaders zorgen voor een drukke, wat gedateerde uitstraling.
Ook het tonen van bijv. aanmeldingsdatum en aantal posts dragen daaraan bij.
Prima dat sommigen terugverlangen naar de jaren 90, maar ik vind de Default style een stuk rustiger.

Overmatig gebruik van hoofdletters, icoontjes, kleurtjes, lijntjes en kaders zorgen voor een drukke, wat gedateerde uitstraling.
Ook het tonen van bijv. aanmeldingsdatum en aantal posts dragen daaraan bij.
Prima dat sommigen terugverlangen naar de jaren 90, maar ik vind de Default style een stuk rustiger.

je bedoelt "default style"?

Wel veel komma's in je post trouwens.

je bedoelt "default style"?

Wel veel komma's in je post trouwens.
Ik gebruikte een hoofdletter D, jij gebruikt aanhalingstekens.
De komma's zijn om de vele items te onderscheiden en dragen bij aan de leesbaarheid.

Die geef ik alleen op serieuze issues.
Ik heb de moeite genomen om dit in het feedbackforum te plaatsen. Dan kun je aannemen dat ik het een serieuze issue vind.
Aangezien jij dit forum beheert mag ik van jou verwachten dat je dat op serieuze manier doet en dat je je positie niet misbruikt om lezers te kleineren of intimideren.

We hebben nu even wat zaken te doen die net even iets belangrijker zijn dan het in jouw optiek overmatige gebruik van hoofdletters in de forumlayout. Pick your battles. Ik had gehoopt dat je dat zelf zou kunnen bedenken.

Ik stel voor dat je je insinuaties over de manier waarop ik als vrijwilliger met het forum bezig ben, vanaf nu via PB communiceert. Dat mag je ook doen aan een andere dienstdoende moderator als je je daar prettiger bij voelt.

We hebben nu even wat zaken te doen die net even iets belangrijker zijn dan het in jouw optiek overmatige gebruik van hoofdletters in de forumlayout. Pick your battles. Ik had gehoopt dat je dat zelf zou kunnen bedenken.
Dat sommige kwesties voorrang hebben is logisch. Ik bepaal die volgorde niet, ik meld alleen wat mij opvalt.
Je had ook kunnen antwoorden dat mijn issue op de wachtlijst komt of iets dergelijks. Maar jij vond het nodig het als "niet serieus" te benoemen.

In 2020 een serieus punt maken over hoofdletters, ik wordt er wel een beetje melig van. :D

Nu valt me trouwens wel op dat "Add bookmark" en "Follow thread" met kleine letters is.

ps. als semi-serieus punt: "Wie Is Er Vandaag Jarig" staat volgens mij op gespannen voet met de AVG.

Klopt, de coronacrisis is erger.
Toch wens ik de overlevenden een gelukkiger 2021, hopelijk niet gestoord door overbodige hoofdletters of trollige reacties.

Ik ben het met beide kanten eens. Ik hecht ook aan goede typografie, taalgebruik en opmaak. En vooral dat het consistent is. Maar anderzijds snap ik ook dat het op dit moment absoluut geen prioriteit heeft. De zaak moet eerst technisch soepel draaien.

ik wordt
desk.gif

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back