Groeten uit Siebengewald, wie weet waar dat ligt?

Hallo allemaal, mijn naam is Gilbert en ik dacht het drummen weer eens op te pakken met mijn kinderen op sleeptouw, de oude spd-s die ik destijds voor special effects gebruikte wou ik gaan gebruiken om de kids sneller enthousiast voor de muziek te krijgen.
Helaas heeft die nu net de geest gegeven en zodoende kwam ik na wat zoeken al snel op dit forum terecht.
Hopelijk komt het goed met de info die ik hier kan vinden.

Ja, welkom, bedoel ik.

Laatst gewijzigd:
Nou, Siebengewald is heel ver weg van Noord-Holland.. en waarom weet ik dat?? Omdat ik aardig wat keertjes bij de synthdoctor daar ben geweest. :D
Dus wie weet ook een oplossing voor jou SPD-s? :) Cox Electronics

Welkom. :okdan:

Nou, Siebengewald is heel ver weg van Noord-Holland.. en waarom weet ik dat?? Omdat ik aardig wat keertjes bij de synthdoctor daar ben geweest. :D
Dus wie weet ook een oplossing voor jou SPD-s? :) Cox Electronics

Welkom. :okdan:
Dat is nou ook toevallig zeg, en in dit kleine dorpje heb ik dus nooit geweten dat Cox electronics hier ook zit, super bedankt voor de info!

Welkom op Synthforum, Gilbert! Jazeker ken ik Siebengewald.. Ik kom er af en toe.. want je kunt er erg lekker eten en de omgeving is ontzettend mooi!

Hoi

Hey wees welkom. Moest het wel ff opzoeken. Google maps deed er extra lang over :)

Back