thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement

Boeiend, en, ik ben je ook beginnen volgen op SoundCloud ;) PS: Heb jij een betalende account?

Doet me denken aan de tijd dat ik bloed ejaculeerde, krijg net datzelfde gevoel. Meesterlijk gebrouwen, behalve dat einde. Dat kan beter. Maar mss was dat net je bedoeling om de luisteraar verduust achter te laten 8D

Een reis door het spookhuis...

ja, inderdaad.... mmmm.... waar zit ik soms?/.......

(raar genoeg met spoken bezig, nou ja 'spectres de marx'....)

Die klagende hoge stem vanaf 0.55 is erg mooi erin. Net niet menselijk, net niet machine, oftewel uncanny valley :)

het is inderdaad niet menselijk en niet machine, het is eens een preset, i.e. een factory preset, van Augmented Voices, maar werkt zo mooi, vooral gespeeld op een Erae 2.....

dank!

Boeiend, en, ik ben je ook beginnen volgen op SoundCloud ;) PS: Heb jij een betalende account?

dank, en ja ik zag het! yep, ik heb een betaald account...

Prachtige uitgebalanceerde reis door een onbekende toxische wereld. Niets voor kleine kinderen :) Mooi gedaan 👍👍👍

dank, mooie beschrijving....

:halleluja

Doet me denken aan de tijd dat ik bloed ejaculeerde, krijg net datzelfde gevoel.

zo! dat lijkt me nie fijn.... en: dat is een goed gevoel voor een track (en ik herhaal niet als je het overkomt....)

Meesterlijk gebrouwen, behalve dat einde. Dat kan beter. Maar mss was dat net je bedoeling om de luisteraar verduust achter te laten 8D

het einde, ja dat klopt, dat zou inderdaad beter kunnen... ik vind altijd fijn om de zoals je zegt de luisteraar verduust achter te laten, achter laten is zeker wat ik een luisteraar wil aandoen.......

ik zal nog eens luisteren. het kan ook gewoon zijn, het is geboren, zoals veel, uit een schets, ik heb dat wel zitten uitwerken, natuurlik, maar wel met broad strokes... dus het kan heel goed zijn, dat dit het einde is................

dank!!!

De vogeltjes fluiten, het zonnetje schijnt, ik dacht ik zet een vink track op :)

Lekker spooky!

Back