Sequential Circuits Prophet 600 met GliGli Mod en Prophet 5 Pot upgrade incl originele handleiding en een licentie van de Sonic Freaks Prophet 600 GliGli Presets Library
In zeer mooie en goed werkende staat €1850,-
Yamaha TG-77 FM/AWM synth - met nieuw Cool Blue LCD scherm en batterij Mod. Dit is de rack versie van de Yamaha SY-77 Of Yamaha SY-99
In zeer mooie en goed werkende staat €475,- (gereserveerd)
Yamaha FB01 - 4op FM bak (lijkt erg op de Yamaha TX81z ) Alleen te editen via een editor (die je gratis kunt downloaden) Dit is echt een geniale Detroit Techno bak.
In zeer mooie en goed werkende staat €140,-
Watkins Copycat - Tape echo incl reserve tapes.
In zeer mooie en goed werkende staat (alleen beetje krakende potmeter) €475,-
Behringer BRC2000 - midi/sysex controller
In zeer mooie en goed werkende staat - €125,-
Prijzen zijn gebaseerd op Reverb.com prijzen en ik zit daar net iets onder. Lijkt mij iig redelijk. Bieden mag maar houd het netjes. Alles is te testen in Amsterdam. Ik wil alles opsturen behalve de Prophet 600.
In zeer mooie en goed werkende staat €1850,-
Yamaha TG-77 FM/AWM synth - met nieuw Cool Blue LCD scherm en batterij Mod. Dit is de rack versie van de Yamaha SY-77 Of Yamaha SY-99
In zeer mooie en goed werkende staat €475,- (gereserveerd)
Yamaha FB01 - 4op FM bak (lijkt erg op de Yamaha TX81z ) Alleen te editen via een editor (die je gratis kunt downloaden) Dit is echt een geniale Detroit Techno bak.
In zeer mooie en goed werkende staat €140,-
Watkins Copycat - Tape echo incl reserve tapes.
In zeer mooie en goed werkende staat (alleen beetje krakende potmeter) €475,-
Behringer BRC2000 - midi/sysex controller
In zeer mooie en goed werkende staat - €125,-
Prijzen zijn gebaseerd op Reverb.com prijzen en ik zit daar net iets onder. Lijkt mij iig redelijk. Bieden mag maar houd het netjes. Alles is te testen in Amsterdam. Ik wil alles opsturen behalve de Prophet 600.