ebay koopt marktplaats.nl

fuse

Gepokt en gemazeld
jeuz!
what_smile.gif

Marktplaats is toch van o.a. internet provider A1 uit Enschede... of heb ik het mis?

dan hoop ik niet dat ze op de verkeerde dagen hebben gekeken want soms is het forum geen knip voor de neus waard. denk aan uitspattingen in Tiesto draadje.......:D waar is ie trouwens, komt ie nog in gezuiverde vorm terug?

Maar verder is het idd een goed forum, denk dat er internationaal gezien weinig synthcommunities zijn met zo''n actieve kennisophoping bij mekaar. maar ja, commercieel uitbaten van het synthforum lijkt me lastig. waar komen de inkomsten dan vandaan? reclamebanners? die maken het surfen langzaam en dat is nou de kracht van het forum, tis lekker snel.

ik zie het zo gauw niet gebeuren.

Als oprichter van http://groups.msn.com/synthesizerfreaks ben ik bij de geboorte van www.synthforum.nl betrokken geweest.
Bij de verhuizing naar dit forum ben ik afgehaakt, omdat het me gewoon te veel tijd kostte.

Het is toen nooit de bedoeling geweest om dit forum commercieel te gaan uitbaten. Ik hoop dat er nog steeds zo over gedacht wordt.
Anders komt zeer waarschijnlijk de objectiviteit in het gedrang en dat is nou juist de kracht van dit forum.
Dan mag je bijvoorbeeld de mc-303 niet meer afzeiken, omdat Roland zich dan terug trekt als sponsor en dat soort ongein. :D

Maar volgens mij kost dit forum alleen maar geld ipv dat het wat oplevert. Veel vrijwilligers werk door de moderatoren enzo. :Toppie

het forum is niet te koop!

...maar vanaf 225 miljoen euro mag je vrijstaand bieden :D

Origineel geplaatst door Pjotr G
...maar vanaf 225 miljoen euro mag je vrijstaand bieden :D

Ik zou ook niet lang twijfelelen... ;)

En krijgt iedereen dan een euro per post als compensatie? :duivels:

Op het moment dat er € 225 miljoen op mijn rekening staat, krijg jij heus wel € 10.154,- van mij...

(en daar heb ik dus alvast één euro bijgedaan voor het ongetwijfeld snedige antwoord dat je hierop post... ;))

Nou ja, ik heb liever dat het forum verkocht zou worden dan dat het uit elkaar spat omdat de leiding in een grote rel verwikkeld raakt waar de gemiddelde soap nog een puntje aan kan zuigen. Dat is zo'n behoorlijke no-no maar ik kan me niet voorstellen dat er al meerdere aanbiedingen zijn geweest. Maar dan kijk ik ook even 5 a 10 jaar vooruit he.
Maar nu zal er iets van 2 a 4 ton per jaar aan gear omgezet worden. Straks nog de enige plek waar je gratis je gear kan adverteren.

Origineel geplaatst door fuse
Nou ja, ik heb liever dat het forum verkocht zou worden dan dat het uit elkaar spat omdat de leiding in een grote rel verwikkeld raakt waar de gemiddelde soap nog een puntje aan kan zuigen.

Over soap gesproken, volgens mij moet jij minder GTST kijken...
Vind het nogal een speculatief stukje proza wat je daar uit je hoge hoed trekt... :o:

Naar mijn bescheiden inschating is er sprake van verkopen noch interne rellen.
Uitspattingen: JA! Uitéénspattingen: NEE! :P

Back