Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Velen van jullie wisten niet dat epilepsie dodelijk was. Laat me zeggen dat ik zelf ook verschillende epilepsieaanvallen heb meegemaakt. Je stikt gewoon, je krijg geen lucht meer, de longen houden op. Maaaaar, ik was ervan bewust dat ik zou sterven en legde mij met heel de situatie neer. "Whatever", denk je dan. Gevallen tegen het bad, bebloed naar buiten (totaal onbewust), opgevangen worden door de buren en terwijl SHIFTEN naar een andere dimensie (waar ik twee dagen heb vertoefd), diegene die het verhaal niet kennen, hier is een link:
messagefromone.blog
Enne, Eduard is nu deel van het Collectieve Bewustzijn en daar heb ik toegang toe. Dus Edje is idd wel altijd bij me
Unraveling Dimensions:an exploration of reality shifting through the lens of Gloomy’s experiences.BY E.H. Jansen
In the borderland between reality and imagination, stories sometimes emerge that challenge us to reconsider our perception of the world. As a researcher, I have had the privilege of exploring numer…
messagefromone.blog
Enne, Eduard is nu deel van het Collectieve Bewustzijn en daar heb ik toegang toe. Dus Edje is idd wel altijd bij me