Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Service & operation manual heb ik beide, tof dat je meedenkt cheers ! wat ik tegen kwam ; Sequential Circuits SIX TRAK : problem on parameter value setting - dit behandeld een transistor heb de voeding wel kunnen meten (ben alleen ff kwijt wart de waardes waren- maar het was niet wat het zijn moet)Die DAC wordt via een extra inverterende opamp positief gemaakt en op de 4051 multiplexer u108 pin 13 en 14 komen die neg en pos dac spanningen binnen ... ik zou daar eens zoeken omdat hij nog reageert op een veranderend modwheel moet hier nog iets werken zou ik denken ... misschien één kant defect van opamp u111 ...of ergens een spanning weg
service manual
Ik moet hem ook echt niet te lang horen want ik wordt echt megakribbig van dat geluidVergeet niet dit te samplen. Hoef je ook niet naar de tropen om vogeltjes op te nemen.
Heb em al best een tijdje geleden gekocht en toen deed die dit al, ik was in de veronderstelling dat het vuil of een duidelijk waarneembaar defect was, vriend van me heeft er ook naar gekeken (met wat meer verstand van zaken dan ikzelf) hij kwam er ook niet uit. Heb normaal aardig wat doorzettingsvermogen als ik kapotte electronica probeer te fixen maar dit geval gaat duidelijk boven mn pet .Dus hij werkte niet meer en jij dacht dat het de eprom was ? Of hoe is hij stuk gegaan ? Vaak is het iets héél onnozels dat stuk is maar om dat te vinden heb je vaak wel ervaring nodig, tools en wat kennis. Je bent niet een cake aan het bakken hé ... je kan ook snel iets nog kapotter maken als je niet weet wat je aan het doen bent ...
Reageren de draaiknoppen en wheels enzo nog , geven die op het display een verandering als je daar aan draait. Met een multimeter kan je wel wat spanningen meten en de ohmse weerstand van VDAC ofzo eens meten maar als je niet weet hoe dat allemaal interpreteren en zo zonder scoop kun je er beter niet aan beginnen hoor .

Cheers ga ik ff checkenIk heb goede ervaringen met Human Error Rotterdam - Reparatie en ontwerp van elektronische muziekinstrumenten @nmnn op het forum, hij zit in Rotterdam.