Embodme komt met Erae Touch MPE MIDI controller

Erae Touch is een polyfone midi controller.

Met een MPE-controller maak je muziek veel expressiever. U kunt nieuwe dimensies van het buigen en expression van noten ervaren die niet mogelijk zijn met een traditionele toetsenbordcontroller. Roger Linn's Linnstrument of de ROLI, nu Luminance Seaboard, hebben dat prachtig aangetoond.

Embodme-Erae-Touch-Superbooth-21-.001-678x381.jpeg

Embodme Erae Touch is nu beschikbaar voor € 850, de verkoopprijs kan variëren.

Wie wel er anno 2021 met troubele displays werken nu je Hi-resolutie touch screens hebt !

Blijkbaar kan je ook met drumstokken er op meppen.
Dus degelijk? Mooi.

Oogt wel heel aantrekkelijk.
Doet mij denken aan ministeck 🙂

Mmmm…

Tof ding, zoveel funkties allemaal in één controller met MPE.
Het was jammer dat ze voor de early adopters alleen een creditcard accepteerden en geen paypal anders had ik 'm een euro of 200 goedkoper gehad.

Binnenkort heb ik deze thuis staan een vriend van me geregeld via marktplaats voor nog geen € 260,- euro!

Vraagje waar moet ik opletten als ik drumstokken 🥁 wil gebruiken.

Binnenkort heb ik deze thuis staan een vriend van me geregeld via marktplaats voor nog geen € 260,- euro!
Netjes!
Ik denk dat er ook best vraag is naar een vergelijkbare midicontroller voor een redelijke prijs want er is weinig nieuws op dat gebied.
Als er nu een fabrikant zou zijn die zoiets op de markt brengt voor iets van 4 a 500 euro dan heb ik zeker interesse.
Uli zou het kunnen doen, die kan gezien de schaalgrootte ook wel een betaalbare controller op de markt brengen en qua techniek zal het geen probleem zijn met meteen een mooie plugin ter download erbij, dat zou mooi zijn.

Back