Aant werken :)

Zeker beter.
Al houdt hij af en toe nog wat in (melodie t.o.v. drum, dus ƩƩn van beide)
Maar dat kan ook gewoon 'human feel' zijn hoor.
Bedankt man, ik ga het voor nu zo houden, ga het zoiezo nog beluisteren door boxen als ik alleen thuis ben. Hoe is de mix eigenlijk op boxen? Valt het nog mee?
Wat vind je van het liedje zelf?

Zeker beter.
Al houdt hij af en toe nog wat in (melodie t.o.v. drum, dus ƩƩn van beide)
Maar dat kan ook gewoon 'human feel' zijn hoor.
Bedoel je het geluid van de drums (kick percusie snare?) want ja die heb ik wel met de hand gespeeld en soms zijn ze luider dan anders, zou het beter zijn dat ik ze delete en gewoon schrijf in daw?

Denk dat ik het begrijp, denk dat ik er soms naast heb gespeeld hahaha :D . Kga nog wat voortdoen
Ik denk dat dat het is. Ik ben er vrij zeker van dat ableton een 'quantize' functie heeft, daarmee kun je het nog makkelijk rechttrekken.
Waarschijnlijk ook wel met een percentage (dat het niet 100% op het grid is en nog een beetje natuurlijk klinkt)

Bedankt man, ik ga het voor nu zo houden, ga het zoiezo nog beluisteren door boxen als ik alleen thuis ben. Hoe is de mix eigenlijk op boxen? Valt het nog mee?
Wat vind je van het liedje zelf?
Ik heb het alleen onder de koptelefoon beluisterd.
De boxen zijn niet aangesloten (iets met een interface die naar de fabrikant terug moest vanwege een defecte input).

Het liedje zelf zit prima in elkaar. Het is niet mijn stijl, maar dat is persoonlijk en doet niks af aan jouw track.

Back