• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Dirtywave M8 Tracker

Prijs
650 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Icky

Stamgast
Buitenkansje. De M8 tracker van Dirtywave. Handheld tracker met sampling, synthesis (4OP FM, mutable algos, LSDj) en midi sequencing. Echt een top ding maar ik merk dat ik hier zelf gewoon geen muziek mee ga produceren, niet mijn workflow.

Ik heb er zelf ongeveer 650 euro voor betaald (incl verzendkosten en importheffing). Voor die prijs mag hij naar een nieuwe eigenaar. Hij is nu dankzij de chip shortages duurder, en daarnaast erg lastig te verkrijgen, dus dit is een buitenkansje lijkt mij. Inclusief carry case, sleeve, kabels, SD card.

f4d8df7e-0f20-43e7-b8df-0a1ece04c5da.jpg7769d0e8-e025-4feb-b4a3-b5f9fccbc171.jpg

Back