Ben al een tijd op zoek naar een DX1, ook een DX5 is zeer welkom (had er ooit 1, geruild voor een gitaarversterker..oeps). Vooral de DX1 lijkt wel van de aardbodem verdwenen. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die zoekt. Ik sta ook zeer open voor tips. Veel dank, Mark
Er zijn er maar 140 van gemaakt. Syntaur in Amerika heeft een video gemaakt over hun zoektocht naar een DX-1 voor de baas van muziekwinkel Sweetwater.
Dus als iemand er een voor je kan vinden zijn zij het, maar hij zal niet goedkoop zijn. De enige en laatste in Nederland die ik te koop heb zien staan, was bij Feedback (Nu Key Music). Die raakten ze maar niet kwijt.
Cool. Dank je wel. Ik kende deze video niet. Ga m kijken. Dank je wel. Ik weet ook wel dat de DX1 niet te vinden is...maar je weet t nooit. De DX5 zou toch moeten lukken...
Veel dank, Michael! Ik ben inmiddels voorzien van een prachtige DX5. Maar sta zeker open voor nog een ander mooi exemplaar. Zullen we dat in Chat verder bespreken? Veel goeds, Mark
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.