Mackie Onyx multitrack USB serie

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Begin dit jaar kondigde Mackie hun nieuwe "Onyx Series Premium Analog Mixers with Multitrack USB"
Ofte de nieuwe generatie multi track mixers met USB ipv firewire.. Zijnde Onyx 8, 12, 16 en 24

Zie plaatje van de Onyx12 hieronder:

onyx12_top.jpg

ik denk dat ik 1 van de eerste ben met dit toestel want er is zo goed als niets over te vinden online (veel winkels verwachten hem ook niet meer dit jaar).
Vandaar dit draadje, of er nog mensen zijn die zich eraan gewaagd hebben :)

Zit ze net te bekijken maar persoonlijk vind ik het niet heel bruikbaar dat de 24 maar 14 mono channels heeft en dan een handjevol stereo, maar dat is ook meer in combinatie met mijn werkwijze 🤣

-C-

Na minder dan 3 jaar zijn de faders 1 voor 1 kapot aan het gaan. (geluid doorlaten bij minimum-stand fader)
Gewoon normaal huiselijk gebruik.

Al 2 keer terug bij Thomann geweest voor een fader te vervangen (nog net binnen garantie) - supergoede en snelle service, dat wel.
En er is nu weer een fader die op de minimum stand geluid doorlaat (maar garantie is nu voorbij).
Ik hoor ook dat andere modellen uit de niet-onyx reeks snel kapotgaande faders hebben.

Ter vergelijk: ik heb 3 andere mackie mixers die zo'n 20 jaar oud zijn waar nog helemaal geen enkel probleem mee is.

hola,

ik heb gewoon deze beroemde

1604VLZ4​

16-Channel 4-Bus Compact Analog Mixer en nooit last.​

Alles wat meer is geeft problemen.

Groeten van andreos :)

Na minder dan 3 jaar zijn de faders 1 voor 1 kapot aan het gaan. (geluid doorlaten bij minimum-stand fader)
Gewoon normaal huiselijk gebruik.

het goede nieuws: ze oversturen echt lekker op 909 kick

is dit huiselijk gebruik ?? :D

Geintje hoor, maar bizar dat deze range die issues na een tijdje heeft, toch (te) goedkope assemblage in China?

Back