Tranen dunnen Verdriet

klinkske

boeketje voor de vrouw
Omdat ik flink gemotiveerd was door 't masterminds clubje, heb ik er een trackje uitgeperst. Voor mij onder 't mom van EBM.
Inspired door en recente track van DAF - tempo verder opgevoert en eerste keer dus de korg MS20/50/SQ10 sync met de roland R5 (omdat ik realistische drums wou zoals Robert ze inmept)
Ik wou de transpose nog doen via Ableton voor extra uitdaging maar heb 't met de hand gedaan.
Om vaart te maken paar fx in Ableton, maar zeker n boel outboard. Dolle pret gehad!

Ja zeker niet verkeerd. Waande me meteen weer in mijn DAF periode.
Enkel die crash...dacht dat m'n oren eraf vlogen. :-)

Oei. Ik zal die crash nog n keer checken.

Dank. Hij haalt mogelijk donderdag een radio zender met aparte muziek. Die man zei een clash tussen daf en arbeid adelt. En inderdaad, ik vind het ongewild ook aan arbeid adelt doen denken.
Ze luisterden destijds vast ook daf 😉

Dank, het is best gek, ik heb gemakkelijk 10 keer die synth opgenomen, en als ik nu terugluister was de eerste opname nog veel meer ruw...Heerlijk eigenlijk, naar mijn smaak... Maar er zat een klein foutje in en elke latere opname werd gelikter (waarmee ik bedoel: braver) - maar ja... Het is wat t is. Dat heb je met geheugenloze synths.
Deze track is trouwens bijna helemaal met de TMA2 AIAIAI wireless+ gemaakt. Dat scheelt toch veel: echt de klank horen ipv "in de kamer" door een handvol monitors.

Het is wat t is. Dat heb je met geheugenloze synths.
Ja, die heb ik zelf (nog) niet.....

Deze track is trouwens bijna helemaal met de TMA2 AIAIAI wireless+ gemaakt. Dat scheelt toch veel: echt de klank horen ipv "in de kamer" door een handvol monitors.
Snap ik, ik maak muziek bijna altijd met flappen op de oren.

Mooi.

Ja voor min of meer perfecte presets heb je een sheet nodig, zoals je kan downloaden van Moog hun nieuwe gegheugenloeze synths.
Of foto's trekken, maar als het iets met veel patchcables is moet het al een goede foto zijn.
Vaak ben ik er iets te lui voor ... of heb ik een patch toch al klein beetje verpest in een poging hem vetter te maken of nog iets te testen.

foto's helpen me niet merk ik, ik geraak niet terug naar de eerdere resultaten?? Misschien zijn 't vuile contacten bij 't patchen, of zie ik élke keer wat over t hoofd

Back